Uvjeti poslovanja
Anima mia design je brand u vlasništvu tvrtke Anima Mia d.o.o. iz Zagreba.
Prodavatelj je Anima mia d.o.o. (Anima mia design), Kulmerska 19, 10000 Zagreb, a kupac je osoba koja naručuje proizvode ponuđene na stranici te izvršava plaćanje internet bankarstvom (e-bankingom), općom uplatnicom (virmanom), ili kreditnim i debitnim karticama naručivanjem bilo kojeg artikla sa web shopa www.animamia.hr. Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici. Smatra se da ste upoznati i suglasni s ovim općim uvjetima, u suprotnom Anima mia se oslobađa svake odgovornosti.
Jezik
Jezik komunikacije na animamia.hr je hrvatski književni jezik.
Zemlje u koje vršimo dostavu
Anima mia design svoje proizvode prodaje na području republike Hrvatske, a izvan republike Hrvatske i na području Europske Unije isključivo na upit putem kontakt forme.
Narudžba putem web trgovine:
Kupac naručuje proizvod ili proizvode na način da popuni narudžbu u za to predviđenim obrascima – označavanjem određenog proizvoda, te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere način plaćanja, potvrdi ga, te pošalje narudžbu. Time završava proces narudžbe nakon čega će prodavatelj, ovisno o odabiru plaćanja, nakon potvrde o uplati, provesti narudžbu, te poslati paket na dostavu. Cijene proizvoda uključuju PDV te su izražene u hrvatskoj nacionalnoj valuti eurima (eur). Troškovi dostave nisu uračunati u cijenu proizvoda.
Plaćanje
Naručeni proizvodi se mogu platiti internet bankarstvom (e-banking), elektronički putem Pay Pal servisa ili debitnim i kreditnim karticama.
Plaćanje općom uplatnicom/virmanom/internet bankarstvom
Ako izaberete ovaj načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti iznos narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internetskoga bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – u banci, pošti, Fini ili sl. Rok plaćanja je 3 dana. Nakon toga naručena roba nije više rezervirana za Vas. Kada uplata bude evidentirana na našem računu, Vaši proizvodi bit će poslani. Uplate se vrše na žiro račun Erste&Steiermärkische Bank d.d., za Anima mia d.o.o. IBAN: HR8624020061101250829
Plaćanje debitnim i kreditnim karticama
Kupovinu Anima mia design proizvoda možete obaviti debitnim i/ili kreditnim karticama: Maestro, Visa, Mastercard, Diners i American Express.
Isporuka
Dostavu na području Hrvatske i ostatka EU obavlja naš partner: DPD Croatia d.o.o. Proizvodi se pakiraju na način da prilikom transporta postoji minimalna mogućnost oštećenja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Rok isporuke
Rok isporuke za Hrvatsku je oko 2-4 radnih dana (u radne dane ne spadaju vikendi, blagdani i državni praznici).
Rok isporuke u sve ostale zemlje, kao i konačni trošak poštarine, potrebno je utvrditi u suradnji sa kupcem – individualno za svaku takvu narudžbu. O roku dostave bit ćete obaviješteni mailom prilikom obrade narudžbe. U slučaju nepredviđene situacije, rok dostave može se produljiti, o čemu će kupac biti pravovremeno obaviješten (mailom ili telefonski).
Trošak dostave
Trošak dostave za Hrvatsku iznosi 5,50EUR. Kupci iz Hrvatske podmiruju trošak dostave za sve narudžbe. Trošak dostave za ostatak EU utvrđuje se nakon svakog upita. Svi inozemni kupci moraju podmiriti cijeli trošak dostave za sve narudžbe. Konačni trošak poštarine za narudžbe iz svih ostalih zemalja (izvan EU) potrebno je utvrditi u suradnji sa kupcem – individualno za svaku takvu narudžbu.
Povrat robe i sredstava
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, te adresu elektroničke pošte. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Robu vratite bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete robu. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Iznimka od ovog ovlaštenja prema čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača odnosi se na proizvode za koje čl. 79. st.1 Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas Anima mia d.o.o. posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete dobiti putem maila. Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
Reklamacije i povrat sredstava
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada isporučimo originalno zapakiran paket na Vaša vrata i Vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrđujete da je roba uredno isporučena. Za sve artikle vrijedi zakonski propisani rok za reklamaciju. Dogodi li se unutar tog roka da je artikl, primjerice, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, Anima mia d.o.o. ne odgovara za nastala oštećenja. Molimo Vas da nam se najprije s opisom i/ili fotografijama oštećenja javite na anima@animamia.hr, te ćemo onda pristupiti rješavanju povrata oštećenog artikla i reklamacije.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godinu dana od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Materijalni nedostatak postoji:
-
ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
-
ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata
-
ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
-
kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
-
ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je dao pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu. Ukoliko proizvod ima materijalni nedostatak, kupac je obvezan pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku, detaljno opisati nedostatku i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda. Odgovornost za materijalne nedostatke pružatelja usluge ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (tj. treće osobe), osobito ako nastanu zbog nepravilnog korištenja, mehaničkih oštećenja ili nedovoljnih zahvata (popravaka). Za pravne odnose stranaka u vezi sa materijalnim nedostatcima, primjenjuju se odredbe zakona o obaveznim odnosima i/ili zakona koji uređuje zaštitu potrošača.
Podnošenje prigovora
Prigovore i žalbe u pismenom obliku možete poslati na mail adresu anima@animamia.hr a odgovor ćete zaprimiti najkasnije u roku 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora. Kupac ima pravo na raskid ugovora prema Zakonu o zaštiti potrošača. Pravo se ostvaruje u roku i na način predviđen zakonom.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Anima mia d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na http://www.hup.hr/
Zaštita i korištenje osobnih podataka
Anima mia se obvezuje da će štititi privatnost svih svojih kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podatka, Zakonom o elektroničkoj trgovini i drugim zakonima Republike Hrvatske. Anima mia će prikupljati, obrađivati i čuvati osobne i identifikacijske podatke o svojim kupcima. Anima mia će čuvati ove podatke u tajnosti te će ih upotrebljavati samo za vlastite potrebe, kao i za zakonski dopuštene potrebe. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i obavještavamo kupce o načinu njihova korištenja. Redovito dajemo kupcima mogućnost izbora načina upotrebe njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s popisa koji se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Anima mia odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Web stranica www.animamia.hr, Anima mia design, sadrži određene poveznice na druge web stranice koje nisu u vezi sa Anima mia design. Anima mia design ne preuzima nikakvu odgovornost za zaštitu osobnih i drugih podataka na tim web stranicama, te potičemo korisnike da pročitaju izjave o privatnosti svake web stranice koja prikuplja i koristi njihove osobne podatke.
Izjava o sigurnosti online plaćanja
PAW WAY
Promjene uvjeta
Anima mia d.o.o. može u svako vrijeme, bez prethodne najave, ažurirati ili izmijeniti podatke pohranjene na svim svojim web stranicama. Anima mia d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih Općih uvjeta. Informacije o tvrtki: Anima mia d.o.o. Kulmerska 19, 10000 Zagreb, Hrvatska. MB 06019854 OIB 10255348629 Žiro račun: Erste&Steiermärkische Bank d.d., IBAN: HR8624020061101250829
NAPOMENA! Svi sadržaji objavljeni na www.animamia.hr vlasništvo su Anima mia d.o.o., te njihova neovlaštena upotreba nije dopuštena.
Način plaćanja
Naručeni proizvodi se mogu platiti internet bankarstvom (e-banking), općom uplatnicom (virmanom), PayPal-om ili karticama.
Plaćanje općom uplatnicom/virmanom/internet bankarstvom
Ako izaberete ovaj načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti iznos narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internetskoga bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – u banci, pošti, Fini ili sl. Rok plaćanja je 3 dana. Nakon toga naručena roba nije više rezervirana za Vas. Kada uplata bude evidentirana na našem računu, Vaši proizvodi bit će poslani.
Podaci primatelja: Anima mia d.o.o., Kulmerska 19, 10000 Zagreb
OIB: 10255348629
Banka: Erste&Steiermärkische Bank d.d.
IBAN: HR8624020061101250829
SWIFT | BIC: ESBCHR22
VAT ID | POREZNI BROJ: HR10255348629
Model: HR00
Poziv na broj: broj narudžbe
PayPal
Vaš PayPal račun će biti terećen u valuti EUR. Konverzija u EUR će biti napravljena prema srednjem tečaju Europske centralne banke.
Plaćanje debitnim i kreditnim karticama
Kupovinu Anima mia design proizvoda možete obaviti debitnim i/ili kreditnim karticama: Maestro, Visa, Amex, Mastercard i Diners.
Načini plaćanja
Kupnju proizvoda u našem web shopu moguće je platiti sljedećim vrstama kreditnih i debitnih kartica:
· Visa
· Mastercard
· Maestro
· Diners
Plaćanje karticama provodi se putem sigurnog i zaštićenog sustava za online naplatu, a podaci o karticama ni u jednom trenutku nisu dostupni našem web shopu.



Reklamacije i dostava
Reklamacije i povrat sredstava
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada isporučimo originalno zapakiran paket na Vaša vrata i Vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrđujete da je roba uredno isporučena. Za sve artikle vrijedi zakonski propisani rok za reklamaciju. Dogodi li se unutar tog roka da je artikl, primjerice, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, Anima mia d.o.o. ne odgovara za nastala oštećenja. Molimo Vas da nam se najprije s opisom i/ili fotografijama oštećenja javite na anima@animamia.hr, te ćemo onda pristupiti rješavanju povrata oštećenog artikla i reklamacije.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godinu dana od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Materijalni nedostatak postoji:
-
ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
-
ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata
-
ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
-
kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
-
ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je dao pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu. Ukoliko proizvod ima materijalni nedostatak, kupac je obvezan pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku, detaljno opisati nedostatku i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda. Odgovornost za materijalne nedostatke pružatelja usluge ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (tj. treće osobe), osobito ako nastanu zbog nepravilnog korištenja, mehaničkih oštećenja ili nedovoljnih zahvata (popravaka). Za pravne odnose stranaka u vezi sa materijalnim nedostatcima, primjenjuju se odredbe zakona o obaveznim odnosima i/ili zakona koji uređuje zaštitu potrošača.
Podnošenje prigovora
Prigovore i žalbe u pismenom obliku možete poslati na mail adresu anima@animamia.hr a odgovor ćete zaprimiti najkasnije u roku 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora. Kupac ima pravo na raskid ugovora prema Zakonu o zaštiti potrošača. Pravo se ostvaruje u roku i na način predviđen zakonom.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Anima mia d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na http://www.hup.hr/
Dostava u Hrvatskoj
Dostavu na području Hrvatske vrši dostavna služba DPD Croatia d.o.o. Proizvodi se pakiraju na način da prilikom transporta postoji minimalna mogućnost oštećenja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Rok isporuke
Rok isporuke je od 2-4 radnih dana (u radne dane ne spadaju vikendi, blagdani i državni praznici). O roku dostave bit ćete obaviješteni mailom prilikom obrade narudžbe. U slučaju nepredviđene situacije, rok dostave može se produljiti, ali o tome ćete biti naknadno obaviješteni (mailom ili telefonski).
Trošak dostave
Trošak dostave iznosi 5,50EUR na području Hrvatske.
